Általános Szerződési Feltételek

(magyar nyelvű, forint alapú)


A szolgáltató adatai:
Cégtulajdonos: Váry Gábor Vilmos e.v.
Nyilvántartási szám: 30917489
Adószám: 66024446-1-41
Statisztikai számjel: 66024446234123101
Székhelye: 1028 Budapest, Mikes Kelemen u. 24. Magyarország.
E-mail címe: info@varykeramia.hu
Főbb tevékenységi körei: 279102, 329906, 329906.
Kibocsátó:Budapest Főváros 02. kerületi Önkormányzat Jegyzője
Bp., Margit körút 47-49.
Ügyszám:2773748


Tisztelt Olvasó!
Az alábbiakban megtalálja azokat az általános feltételeket, amelyek alapul szolgálnak az on-line és az offline megrendeléseknek és vásárlásoknak. Kitérek a vásárlás vagy megrendelés részleteire. Ez a szabályozás állítólag a vásárló érdekét szolgálja és kötelező minden egyes értékesítés alkalmával külön-külön a megrendelő vagy vásárló rendelkezésére bocsátani. Ezért ezt az anyagot Ön letöltheti a saját számítógépére, kinyomtathatja és amikor ideje van, olvasgathatja.
Az én személyes elvem a tisztesség! Ez azonban ma már nem elég! Nem tisztességesnek, hanem jogszabály-betartónak kell lenni. Ezért készült ez az alábbi néhány oldal.
Felhívom szíves figyelmét arra, hogy a REGISZTRÁLT FELHASZNÁLÓK részére biztosított előnyök (például kivételes kedvezmények a vásárláskor, bizonyos oldalak hozzáférhetősége, előzetes értesítések vagy értékes dokumentumok átadása, stb), nem jelentenek diszkriminációt.
A regisztráció lehetősége mindenki számára biztosított.
A regisztráció nyújtotta előnyökkel visszaélőt viszont örökre kizárjuk.


Legyen szabad annyit előzetesként az Ön tudomására hozni, hogy termékeimre továbbra is visszavásárlási garanciát vállalok, amelyet Önnek indokolnia sem kell.
Ha a megvásárolt termékkel nincs megelégedve vagy nem tölti be azt a funkciót, amelyre az adott termék készült, akkor is.
Ha a terméket nem rendeltetésszerűen használja és ezen okból válik rendeltetésszerű használatra alkalmatlanná, akkor már nem A csomagküldő szolgálat csomagszállítási folyamata idején, a kézbesítés előtt eltörne az Ön által megvásárolt kerámia, akkor az így keletkezett kárt a csomagszállító megtéríti, Ön kap egy másikat.
Ha az eddig leírtak nem elégítették ki, kérem tanulmányozza az alább következő részletes „Általános Szerződési Feltételek”-et.
Ha a témával kapcsolatban bármilyen kérdése volna, kérem, írja meg az alábbi címre küldött levélben, amelyet ne felejtsen el bélyeggel is ellátni. A gyorsabb válaszadás érdekében helyezzen a küldeményébe egy megcímzett és bélyeggel szintén ellátott válaszborítékot.
A cím:
Váry Gábor 1028. Budapest, Mikes Kelemen u. 24.
Kérdését felteheti e-mail formában is. Ez esetben használja az info@varykeramia.hu email címet.
Sőt kérdését felteheti telefonon is az alább megadott telefonszámok valamelyikének vagy bármelyikének a tárcsázásával munkanapokon 11 óra 04 perc és 11 óra 09 perc közötti időben, amikor kedves szakértő munkatársam szívesen áll az Ön rendelkezésére és tudása szerint örömmel válaszol a kérdésekre.
06/70/3190097, vagy 06/1/3910470

Tisztelettel:
Váry Gábor


Általános Szerződési Feltételek

1. A Váry Gábor honlapján látható képek a kínált termékek kézműves, egyedi jellege miatt illusztrációk, így az némely paraméterében apróbb eltérést mutathat a valósághoz képest.
2. A személyes, úgy mondjuk divatosan, hogy offline (ejtsd: offlájn) vásárlás menete: A vevő eljön személyesen vagy elküldi megbízottját a telephelyre vagy az esetleges kitelepülés helyszínére, ahol szemrevételezés útján kiválasztja a számára ill. Megbízója számára alkalmasnak vélt terméket. Ezt követően szóbeli tájékoztatást kér annak főbb jellemzőiről, majd a vételár összegét készpénzben (jelen állapot szerint magyar forintban) átadja az adott helyszínen tartózkodó, Váry Gábornak vagy az őt képviselő személynek (eladó). Ezt követően először az átvett nyugtát, amely a mindenkori aktuális rendelkezéseknek mind formai mind tartalmi szempontból megfelelőnek kell lennie (ezen szabályozásokat a NAV megfelelő fórumain tanulmányozhatja) kell eltennie, majd kérnie kell az adott termék megfelelő csomagolását és az átvett terméket birtokba veszi meggyőződvén annak hibátlanságáról.
3. Internetes megrendelés, ma úgy mondjuk divatos szóval, hogy on-line (ejtsd:onlájn) vásárlás és megrendelés menetét alább ismertetem.
a/ Bármlyen, arra alkalmas elektronikai eszköz használatával, szabadon választott böngészőt alkalmazva eljuthat a Váry Gábor által üzemeltetett honlapra. Ennek címe: www.varykeramia.hu Ezen a honlapon virtuálisan ( ami annyit jelent, hogy a valóságnak csak illúziója, képi megjelenése van éppúgy a tárgyak, mint a szövegek vonatkozásában) megtalálhatja a Váry Gábor által eladásra kínált termékeket, azok ismertetőjét, némely esetben hang vagy video társaságában. Viszont sem a hanganyag, sem a szöveg vagy kép, netán video, nem tartozik a termékhez, nem része vagy kiegészítője annak. Vannak bizonyos termékek, amelyek több részegységből állva alkotnak egészet. A feltüntetett ár minden esetben pontosan jelzi a termék vagy részlete árát magyar forintban.
b/A termékek megvásárlása vagy megrendelése nem kötött regisztrációhoz. A megrendeléshez a honlap különböző részein található úgynevezett megrendelési form pontos, értelemszerű kitöltése szükséges valódi adatokkal. Ezen lehetséges pontosítani a megvásárolni kívánt termékeket, azok mennyiségét, egyéb jellemzőit. Itt lehetőség kínálkozik egyedi igények és elképzelések megadására is.
c/Hibásan leadott rendelések esetében a teljesítés nem lehetséges.
d/Az on-line rendelések elküldése alkalmával kell a termék(ek) árát kifizetni, amelyre 3-féle lehetőség is adott. Lehet utánvéttel a futárnak. Lehet egyszerű banki átutalással a megadott számlaszámra. Lehet on-line „kártyás” fizetéssel. A csomagolás és csomagküldés/kézbesítés költsége minden esetben a termékek feltüntetett árához hozzáadandó. Ennek ára kis mértékben változhat az aktuális üzemanyagárak alakulása szerint. Ez az összeg 2013. januárjában budapesti szállítás esetében 1300.- forint, vidéki szállításnál 1900.- forint.
e/A házhoz szállítás teljesítése érdekében meg kell adni a megrendelő vagy annak képviselője által használt mobiltelefonszámot is, amelyen a futár el tudja érni a címzettet vagy megbízottat. Ha a megadott telefont nem veszik fel és emiatt hiúsul meg a kézbesítés, akkor az újbóli kiszállítás költsége is természetesen a megrendelőt terheli. A szállítási-csomagolási költséget akkor is ki kell fizetni, ha a megrendelő a megrendelt terméket nem veszi át, mert az a tranzakció (az on-line vásárlás) szerves része.
4.Az „elállási jog” gyakorlati megvalósulása:
Ha a vevő a megrendelés illetőleg a vásárlás után meggondolta magát, akkor külön indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, de ezt a szándékát 14 munkanapon belül közölnie kell az értékesítő címére küldött levélben, e-mailben vagy telefonon. Ezt követően a terméket saját költségén visszajuttatja az eladóhoz. Az elállás bejelentésével egyidejűleg kell megállapodni egyénileg arról, hogy a kifizetett vételárat milyen formában és hová kéri az elállási jogával élő vásárló (megrendelő). A termék árának visszatérítése mellett a kiszállítási költséget is (ha ez a vásárláskor felszámításra került) visszatéríti az eladó.
VISZONT portósan (vagy utánvéttel) visszaküldött csomagot nem veszünk át!
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibáért természetesen a megrendelő felel. Itt minden esetben az életszerűség az irányadó. (Egy extrém példa: Rendeltetésének megfelelően használták, de elejtették és összetört vagy megsérült, rendeltetésének megfelelően használták, de a gyerek bekente piros festékkel, stb)
a/Nem érvényesíthető az elállási jog az egyedi megrendelés esetében. Egyedi felirat, díszítés, és hasonlók ugyanis eleve kizárnák a továbbértékesítés lehetőségét.
5.A feltüntetett ár minden esetben a bruttó árat jelenti szállítási költség nélkül.
6.A megrendelések feldolgozása a megrendelést követő naptól számított 5 munkanapon belül történik. Erről a megrendelő telefonon vagy e-maiben értesítést kap. Ezen kívül értesítést kapa kiszállítás várható időpontjáról is. Nyitva tartási idő: hétfőtől szombatig napnta 10-23 óra között.
Egyedi kérés alapján ettől el lehet térni.
7.Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések esetében is a visszautasításra. Ilyen esetben a már kifizetésre került összeg visszajuttatásáról haladéktalanul intézkedünk.
8.Az on-line megrendelés menete:
(csak az előzetesen regisztráltak jogosultak a kedvezményes vásárlás lehetőségét igénybe venni!)
1.A megvásárolni kívánt terméket helyezze a „kosárba” gomb megnyomásával a virtuális bevásárló kosárba. Ezt követően a jobb oldali „KOSÁR” jelzésű ablakban megjelenik a kiválasztott termék.
2.Amennyiben szeretne további termékeket kosárba helyezni, válassza a „Tovább nézelődöm” gombot.
3.Minden kosárba helyezett termék után automatikusan frissül a „KOSÁR” jelzésű ablak és az aktuális tartalmat mutatja a kiválasztott termékek nevével és darabszámával.
4.Ha nem szeretne további termékeket vásárolni, kattintson az „Ugrás a kosárhoz és fizetés” feliratú gombra. Itt tételesen ellenőrizheti a kosár tartalmát és fizetés előtt módosíthatja is.
5.Az „Irány a kassza” gomb megnyomása után megnyíló oldalon tudja megadni a szállítási adatokat és ki tudja választani az önnek megfelelő fizetési módot.
Fizetési módok: on-line kártyás fizetés, banki átutalás, utánvét, készpénzes fizetés (csak személyes átvételnél).
6.A „Megrendelés” gombbal véglegesítheti a rendelést.
7.Megrendelésnek vagy vásárlásnak nem feltétele a regisztráció.
9.Házhoz szállítás:
A megrendelt terméket igény szerint házhoz szállítjuk. A szállítási költség a futárszolgálat díjszabása szerint változó lehet.
2013-ban az irányadó árak: vidéki cím esetén 2000.- forint, budapesti cím esetén 1400.- forint. Ha a megrendelt termékek összértéke eléri vagy meghaladja a 30000.- forintot, akkor a szállítás ingyenes. Tekintve, hogy a kézbesítés munkaidőben történik, olyan szállítási címet érdemes megadni (például munkahelyi cím), amely címen a megrendelő vagy annak megbízottja a csomagot át tudja venni. A megrendelő hibájából meghiúsult kézbesítés díját, valamint az újbóli kézbesítés díját a megrendelő köteles állni.
A csomag megérkezésekor érdemes azt a futár jelenlétében kibontani és sérülés vagy törés esetén helyszíni jegyzőkönyv felvételét kérni (prakikus lehet fénykép készítése is), mert ezzel a későbbi reklamáció elkerülhető.

Pillanat türelmet kérek...